Відомості про район
Райдержадміністрація
Прес-центр
РДА і громадськість
Районна рада
Місцеві ради

cnapОрганізація надання адміністративних послуг у Центрі здійснюється адміністраторами та державними реєстраторами.

Адміністратори Центру забезпечують надання адміністративних послуг шляхом взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, державні реєстратори безпосередньо здійснюють прийом, опрацювання та видачу готового результату суб’єктам звернення.

     Прийом суб’єктів звернень у ЦНАП становить п’ять днів на тиждень та сім годин на день без перерви на обід. Кожного понеділка прийом здійснюється до 20 години, та як показала практика, після 17-ї години ніхто не звертається.

Перелік адміністративних послуг, які надаються у Центрі, визначається головою районної державної адміністрації та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.

  Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 08 грудня 2016 року затверджений оновлений перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, в кількості 60 послуг, з яких: 39 - послуги державних реєстраторів ЦНАПу, 4 послуги – районного сектору управління державної міграційної служби, 12 послуг – відділу Держгеокадастру у районі, 4 послуги – сектору містобудування та архітектури управління інвестицій та регіонального розвитку райдержадміністрації, 1 послуга - районного сектору управління державної служби надзвичайних ситуацій України у Волинській області.

     Відповідно до підписаної 05 жовтня 2016 року угоди про співпрацю між головним територіальним управлінням юстиції у Волинській області та районною державною адміністрацією через ЦНАП додатково надаються   послуги з реєстрації громадських об’єднань та формувань.

    На всі послуги згідно відповідних вимог оновлені інформаційні та технологічні картки, форми заяв.

На офіційному сайті райдержадміністрації в рубриці «Центр надання адміністративних послуг», розміщена вся необхідна інформація для суб’єктів звернення щодо організації та порядку отримання адміністративних послуг через центр.

Протягом 2017 року безпосередньо адміністраторами центру було надано 2719 адміністративних послуг, для порівняння у 2015 році – 3467 послуг, зменшення відбулось за рахунок передачі з 4 квітня 2016 року повноважень по реєстрації місця проживання громадян органам місцевого самоврядування.

У зв'язку з набранням чинності новою редакцією законів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації відповідних повноважень із 23 лютого 2016 року у структуру ЦНАП були введені три посади державних реєстраторів, які здійснюють реєстрацію речових прав на нерухоме майно та реєстрацію юридичних і фізичних осіб підприємців. За період березень – грудень 2016 року було надано 1810 послуг з реєстрації майна та 430 послуг з реєстрації фізичних, юридичних осіб підприємців.

При ЦНАПі надаються послуги державним кадастровим реєстратором відділу Держгеокадастру у Старовижівському районі, до якого за 2016 рік звернулось 1714 осіб.

В загальному через ЦНАП було надано 6673 послуги, до місцевого бюджету надійшло адміністративного збору понад 160 тис.гривень, що на 40 тис.грн. більше минулого року.

Популярні послуги за якими звертаються до Центру – це витяги з Державного земельного кадастру, державна реєстрація земельної ділянки, отримання довідки 6-ЗЕМ, отримання витягу про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки, отримання довідки про розмір/частки/паю, отримання вперше чи заміна паспорта громадянина України, вклейка фото у паспорт, та послуги з містобудування та архітектури.

Працівники ЦНАПу контролюють терміни розгляду справ та надання результатів розгляду. Всі послуги надані вчасно, без порушень, це пояснюється насамперед тим, що суб’єкти надання адмінпослуг мають більше часу на опрацювання пакету документів, оскільки не здійснюють прийом громадян по даних питаннях.

      На виконання заходів програми забезпечення функціонування та фінансової підтримки Центру надання адміністративних послуг Старовижівської районної державної адміністрації на 2016 – 2018 роки, у 2016 році з місцевого бюджету були виділені кошти в сумі 60 тис. гривень, за які через систему «прозоро» закуплено три комплекти комп’ютерної техніки для реєстраторів, а також придбані металеві стелажі для архіву.

       Ми постійно проводимо аналіз ефективності нашої роботи, обмінюємось досвідом з колегами інших районів області і використовуємо у своїй практиці їхні найкращі напрацювання.

       Як показала практика, велика кількість звернень суб’єктів у ЦНАПі припадає на реєстрацію речових прав на нерухоме майно. Дані послуги надаються двома державними реєстраторами ЦНАПу, але за певних причин (це низька потужність інтернету, необхідність сканування досить об’ємного вхідного пакету документів, досить часто зранку не працюють реєстри, велика кількість заявників, причому у багатьох на одного заявника по кілька об’єктів на реєстрацію), реєстратори не можуть в повній мірі забезпечити надання цих послуг усім бажаючим отримати такі послуги, тому ми плануємо найближчим часом заповнити вакантну посаду адміністратора, отримати адміністраторами центру допуски до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та здійснювати паралельний прийому заявників по реєстрації майна. Це дасть можливість приймати набагато більше справ, а оскільки дані послуги платні, то є можливість суттєво збільшити наповнення місцевого бюджету.

Тому у планах на 2017 рік в першу чергу :

  1. Здійснити навчання та отримати допуски до програмного забезпечення між державними реєстраторами центру для повної взаємозаміни між ними.
  2. Отримати адміністраторами центру допуски до програмного забезпечення Реєстру нерухомого майна, пройти відповідне навчання та здійснювати прийом громадян з питань реєстрації майна. Це дасть можливість державним реєстраторам більше робочого часу витрачати на опрацювання вхідного пакету документів, ніж на прийом громадян.

   Все це здійснюється за підтримки Державного підприємства «Національні інформаційні системи» у м.Луцьку, послуги якого є платні. Сума необхідних коштів за навчання та отримання відповідних допусків становить приблизно 3,5 тис.гривень.

  1. 3.Надзвичайно важливим є необхідність забезпечення зручних і сприятливих умов отримання послуг громадянами, суб’єктами господарювання шляхом забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг. ЦНАП сьогодні є однією з найкращих організаційних форм надання послуг та взаємодії влади і громади.   Завдяки ЦНАПу за принципом «єдиного офісу» і «відкритого простору», в межах одного приміщення різні органи влади зможуть зручно та швидко обслуговувати населення. Для цього необхідно і надалі проводити удосконалення ефективної системи надання адміністративних послуг райдержадміністрацією, в тому числі і шляхом належного забезпечення функціонування адміністративної будівлі.

   За рахунок економії коштів по проекту технічної допомоги Європейського Союзу «Центр надання адміністративних послуг як інноваційний інструмент взаємодії влади та громади», є можливість у цьому році отримати кошти на реконструкцію частини приміщення бувшого приміщення управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, яке передано у спільну власність сіл та селища району, під ЦНАП, що дасть можливість суттєво покращити обслуговування громадян за рахунок збільшення площ зони прийому та обслуговування, належного матеріально-технічного забезпечення та облаштування робочих місць як спеціалістів центру, так і представників територіальних органів влади, які здійснюють прийом громадян при ЦНАП.  

Збройні Сили України
Центр надання адміністративних послуг
Старовижівщина туристична
Підрозділи органів влади
Державні ресурси:
Вхід на сайт