Відомості про район
Райдержадміністрація
Прес-центр
РДА і громадськість
Районна рада
Місцеві ради

17778639 675134866002290 1828701313 oНа теренах України та й на Волині зокрема триває процес децентралізації, одним із етапів якої є створення об’єднаних територіальних громад. Відтак, сьогодні, 3 квітня 2017 року, під час оперативної наради у голови облдержадміністрації Володимира Гунчика говорили про стан підготовки перших виборів депутатів сільських рад об’єднаних територіальних громад і відповідних сільських голів, що незабаром відбудуться на теренах області.

 

Зокрема, за словами заступника керівника апарату – начальника організаційного управління апарату обласної державної адміністрації Вячеслава Кривенюка, відповідно до постанови Центральної виборчої комісії від 24 січня 2017 року № 6, 30 квітня 2017 року в області відбудуться вибори депутатів сільських рад та відповідних сільських голів у п’яти сільських об’єднаних територіальних громадах, а саме Колодяжненській Ковельського району (об’єднується 4 сільські ради), Заборольській Луцького району (4 сільські ради), Вишнівській Любомльського району (6 сільських рад), Забродівській (5 сільських рад) та Самарівській (4 сільські ради) Ратнівського району. Окрім того, на цей же день призначено позачергові вибори Холоневичівського сільського голови (Ківерцівський район) та Цегівського сільського голови (Горохівський район), згідно з постановами Верховної ради України від 21 лютого 2017 року № 1867 – VIII та № 1868 – VIII.

– Відповідно до календарного плану основних організаційних заходів з підготовки та проведення перших виборів організаційне управління апарату  обласної державної адміністрації відслідковує стан виконання пунктів календарного плану, в першу чергу тих, виконання яких покладено на органи виконавчої влади. А саме, до 18 березня 2017 року районними виборчим комісіями утворено сільські (територіальні) виборчі комісії та сформовано її склад. За організаційного сприяння обласної державної адміністрації, Ковельської, Луцької, Ратнівської та Любомльської районних державних адміністрацій 24 березня відбулось навчання членів районних та територіальних виборчих комісій у м. Ковель. Своєю чергою, органи ведення Державного реєстру виборців до 20 березня  подали дані про кількість виборців до відповідних територіальних виборчих комісій, на підставі яких ТВК утворили одномандатні виборчі округи, – зазначив В’ячеслав Володимирович.

До того ж, згідно із заходами  календарного плану з підготовки та проведення перших виборів, до 6 квітня включно територіальні виборчі комісії мають прийняти рішення щодо реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови або про відмову в реєстрації.  Також, до 14 квітня буде сформовано склад дільничних виборчих комісій, а до 16 квітня місцеві органи ведення Державного реєстру виборців передадуть дільничним виборчим комісіям попередні списки виборців на паперовому носії та іменні запрошення.

– Організаційні заходи тривають. Відтак, звертаюся до органів місцевого самоврядування спільно зі структурами виконавчої влади в районах, забезпечити технічну підготовку до проведення виборів, співпрацювати з органами правопорядку, задля забезпечення безпеки під час підготовки та проведення виборів, а також надати максимальну допомогу членам дільничної виборчої комісії в організації їх роботи. Продовжуємо активно моніторити ситуацію в районах, тому через тиждень прослухаємо уточнену інформацію щодо підготовки до проведення перших виборів депутатів сільських рад об’єднаних територіальних громад і окремих сільських голів. Окрім того, звертаюсь до сільських голів, які виявили ініціативу об’єднання, прошу вас максимально активізувати роботу щодо підготовки відповідних документів та передачі їх в обласну державну адміністрацію для вивчення, аналізу, підготовки відповідного заключення та передачі документів в Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. Час іде, тому потрібно активізувати роботу, – наголосив Володимир Петрович.

Відділ інформаційної політики облдержадміністрації.