Відомості про район
Райдержадміністрація
Прес-центр
РДА і громадськість
Районна рада
Місцеві ради

DSC00033

В районі триває активна підготовка до місцевих виборів у новостворених Смідинській, Сереховичівській та Дубечненській громадах. Відтак, сьогодні, 11 жовтня  відбулася робоча нарада під керівницвом першого заступника голови райдержадміністрації Людмили Хомич з головами, секретарями та працівниками бухгалтерських служб об’єднаних територіальних громад і тих сільських рад, які входитимуть в новостворені громади.

 

В нараді взяли участь заступник голови райдержадміністрації Петро Філюк, керівники управлінь, відділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади.

Керівники районних служб ознайомили присутніх з процедурою реорганізації сільських рад в об’єднану територіальну громаду, представили присутнім фінансові розрахунки, необхідні для утримання бюджетних установ, які знаходяться на території відповідних громад.

- Ряд соціальних закладів освітньої, культурної, медичної та інших сфер відійдуть у підпорядкування об’єднаних громад. Тому функціонування новостворених територіальних громад потребує ґрунтовного аналізу фінансових можливостей, оцінки ресурсного потенціалу громади та перспектив розвитку. Отож, при формуванні бюджету району та ОТГ на наступний рік необхідно максимально прорахувати усі зміни - зазначила у ході розмови перший заступник голови райдержадміністрації Людмила Хомич.

Голови сільських рад висловили й своє бачення існування бюджетних закладів, які знаходяться чи в перспективі перейдуть на утримання громад.

Протягом наступного тижня голови територіальних громад вивчать подані пропозиції та подадуть свої, для своєчасного формування районного та сільських бюджетів на 2018 рік з врахуванням всіх змін процесу децентралізації в районі.

Також керівники району закцентували увагу присутніх на тому, що райдержадміністрація та її структурні підрозділи готові надати максимальну підтримку та сприяння утвореним громадам.

Сектор з питань внутрішньої та інформаційної політики апарату райдержадміністрації