10 жовтня 2019 року
останні оновлення: 27 квітня 2020 року

Стан роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2019 року

ДОВІДКА

про стан роботи із зверненнями громадян в управлінні транспорту та інфраструктури  облдержадміністрації за 9 місяців 2019 року

 

          За 9 місяців 2019 року управлінням транспорту та інфраструктури облдержадміністрації опрацьовано 173 звернення, з них отримано на особистому прийомі 7 звернень. Основні питання, що порушувались у зазначений період, стосувалися роботи автостанцій, підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті, налагодження транспортних сполучень, корегування та недотримання графіків руху на діючих маршрутах, доїзд до дачних масивів, облаштування залізничних переїздів, відновлення радіозв’язку тощо. Найбільша кількість звернень продовжує надходити від громадян пільгової категорії по пільговому перевезенню, а саме від багатодітних сімей та осіб з інвалідністю ІІ групи. Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою, протягом звітного періоду найбільше звертались жителі міста Луцька (48 звернень) та Рожищенського (19 звернень) району, а лише по одному зверненню надійшло від мешканців Камінь-Каширського та Любешівського районів.  

          Із загальної кількості звернень вирішено позитивно - 15, дано роз’яснення - 143, на контролі перебуває – 7, звернення, що надіслані за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» - 8.

         Для покращення реалізації громадянами їх права на звернення працівниками відділу транспорту управління транспорту та інфраструктури

облдержадміністрації у телефонному режимі щоденно надаються роз’яснення пільговим категоріям громадян про право на пільгове перевезення на приміських та внутрішньообласних маршрутах. Крім того, проводиться постійно роз’яснювальна робота з перевізниками щодо некоректної поведінки водіїв до пасажирів та виконання норм законодавства з перевезення пільгових категорій населення.

          З метою забезпечення постійного контролю за станом роботи із зверненнями громадян в управлінні, питання роботи із зверненнями громадян розглядається  на нарадах у начальника управління щокварталу. За звітний період було проведено три таких наради. Крім того, видано наказ начальника управління від 09 квітня 2019 року № 224 «Про поліпшення роботи із зверненнями громадян в управлінні».

            Звернення, що надходять до управління, розглядаються керівником та надаються відповідні доручення виконавцям. В управлінні транспорту та інфраструктури облдержадміністрації не зафіксовано порушень строків розгляду звернень громадян. Всі пропозиції, заяви та скарги громадян, які надійшли до управління транспорту та інфраструктури облдержадміністрації протягом 9 місяців 2019 року, детально опрацьовані, заявникам в належний термін надано відповіді.